Inget bloggande igår och fotboll

Tja!

 

Sorry, som ni kanske såg så blev det inget bloggande igår. Jag orkade inte, brydde mig inte, och hade inte tid. Jo, tid hade jag ju. Men.. tiden gick åt till att spela The Sims 3. Tahaha!

 

Och nu är det ju som sagt fotboll. Sverige mot England. Mammas "man"'s betendé just nu är helt sjukt, och oacceptabelt. Men tydligen inte i hans "fotboll-är-livet-så-stör-mig-inte-när-jag-kollar-på-fotboll-för-annars-får-du-en-fet-smäll"-värld.

 

Idag har vi även (jag och mamma) skaffat en ny kanin. Japp, ni läste rätt! Han heter Victor och är supergullig. ♥ Jag kan lägga in en bild på honom och Ville (burkompisen) någon annan dag. Mamma kommer strax hem från jobbet, och jag måste hinna med att blogga klart här och sedan på min Simsblogg. Just det, jag skulle ju länka min Simsblogg jag har gjort: worldofsims.blogg.se

 

Tips - Skriv en egen bok. Fundera först ut handlingen. Ska den handla om ett djur? En människa? En rik/fattig familj? En pojke på en öde ö? En magisk enhörning som lär sig flyga med hjälp av en älg? Välj själv. Det är din bok, så det är ditt beslut. Fundera sedan ut hur handlingen ska gå i, steg för steg etc.

 


Eftersom det tar ett tag att skriva en egen bok, så blev det bara ett tips för denna gången. Jag bjuder en helt random bild nu.

 

Min bakgrundsbild på datorn just nu. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0