Simsbloggar och trista dagar

Hejohå!

 

Är det fullt upp hela dagarna för er, eller? Ja, jag sitter mest hemma hela dagarna... vilket tråkigt sommarlov!

Hur tycker ni ett sommarlov ska vara? Ska man slappa hela dagarna? Umgås med sina vänner? Eller ha dagarna fulla med olika aktiviteter? Jag tycker en blandning av dem alla tre. Man ska slappa på sitt sommarlov, men samtidigt umgås med sina vänner och ha några dagar ibland som är fulla med aktiviteter.

 

Tips 1 - Skaffa brevvänner! En bra sida som jag kan tipsa om, är www.burkar.nu och där, kan man spela olika spel etc. Man kan även t.ex skaffa brevvänner. Jag ska gå igenom hur man skaffar brevvänner på den sidan.
1. Gå in på sidan.
2. Klicka på rutan/burken "Smågodis".


3. Klicka på rutan/bilden "Brevvänner!".

4. Klicka på bilden "Till brevvänssidan!".

5. Klicka på texten "[Skriv nytt]".

6. Skriv ditt meddelande, enklare än så blir det inte!
 
Tips 2 - Gör kollage t.ex på kändisar du gillar, dina favoritdjur, dina bästa vänner etc. Sätt sedan upp på t.ex garderoben med häftmassa (kladdemassa).
 

Simsbloggar. Ja, vad innebär det ordet för dig? För mig innebär det bloggar med Simsbilder, historier skapta i Sims etc. Nu har jag funderat ett tag på att själv starta en Simsblogg. Först lutade jag åt Det skulle vara kul, men jag vet inte-hållet. Sedan ändrade jag riktning och lutade ganska starkt åt Nej, jag skulle inte kunna klara av det-hållet. Men nu, NU för en gång skull har jag nog bestämt mig! Jag ska starta en Simsblogg! På den bloggen så kommer det komma bilder på The Sims 2 och 3. KANSKE en historia skapad i The Sims 3, men först måste jag ha en bra handling! Sen kommer jag att skriva om olika saker, t.ex färdigheterna, familjerna etc. Ni får gärna besöka min Simsblogg som jag ska starta upp nu, i nästa inlägg så länkar jag den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0