Sommarlovstipsen

Hola!

 

Nu är tipsen igång! Förlåt att jag inte skriver så mycket nu, men jag har världens huvudvärk.

 

Tips - Tillbringa en hel dag på biblioteket och ha ett bokmaraton med dig själv. T.ex på 2 timmar ska du ha läst 20 böcker. Om du lyckas, unna dig själv något du gillar, t.ex en chokladkaka.

 

Nej, jag har ångrat mig nu. Det blir ett tips varje dag bara. Eller, det beror på. Om det är ett tips som tar lång tid, så blir det bara ett tips, annars två tips.

 


Eller försök kanske att rita av alla dem hära manga-ögonen? Det finns olika sätt att rita av på då, med "fusk" och "utan fusk".
Med "fusk": Skriv ut bilden och ställ dig mot fönster. Rita sedan av på ett blankt papper. Alltså, ha det blanka pappret på bilden.
Utan "fusk": Skriv ut bilden och börja rita av på ett blankt papper. Alltså, ha bilden bredvid dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0