Två klena dagar

Hallå kåmpisaarrr!!

Nej, jag är inte Göteborgare.

Nu är det så att det är imorgon och på måndag kvar, sen är det ledighet i ca två månader. Yeey! Kan knappt vänta på att få lägga ut sommarlovstipsen här på bloggen!
Jag är fortfarande förskyld. Förskylning sucks. .___.

Det var inte något "speciellt" jag ville direkt, jag bara kladdade av lite tankar *host* förskylning och längtan *host* här på bloggen. Nu måste jag göra rent bloggen för det..


12,2 grader ute. Och 22,1 grader inne. Vad i..? Igår var det varmt och skönt, men idag? Vädret är bra oschysst ibland!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jag hade nån kona gjord i typ papp eller något, och så målade jag den och stack igenom några rätt starka metallpinnar. Hahaha det går inte att förklara på ett rimligt vis men typ så. :p

2012-06-10 @ 15:21:00
URL: http://vindstilla.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar till Amanda: Haha, va? :P

2012-06-10 @ 20:29:18
URL: http://pearlsofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0