Juni 8

Halojsan!

Nu är det endast 3 dagar kvar tills mitt sommarlov! Och ni vet väl vad det betyder? Ledighet, solens strålar och havets turkosblåa färg. Nej, det var inte riktigt det jag hade tanken inriktad på. Det betyder nämnligen att jag sätter igång med sommartips, här på bloggen! Är ni förväntningsfulla? Hoppas det, för jag är det i alla fall.

Varje dag kommer jag att skriva 2 sommartips här på bloggen. Dels för att vissa kanske inte har grejerna som behövs [om det behövs några grejer ens] och dels för att.. ja.. det blir trist med bara 1 sommartips per dag! Och varje dag så lägger jag upp minst 1 bild som jag har tagit eller som någon annan [t.ex kompisarna] har tagit. Inlägg med endast text och absolut INGEN bild är ju ganska tråkigt i längden. Right?


Körsbärsträd. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0